Kungsängstorg rum 107

Två timmar innan semesterhemgång drog jag till Kungsan för att sätta upp lite blommor som jag köpt på Åhlens. Hade värsta flytet då det var rea på dem plus att det var ta 3 betala för 2. Så jag tågade glatt därifrån med 6 fake Pelargoner för 159:-
 
När jag höll på med att sätta upp blommorna upptäckte jag att jag missat ett rum som Krister renoverat. Till min glädje var det ett av få rum med rullgardin så nu åkte de mörka gardinerna ner och upp kom spetsgardiner. Krister hjälpte mig att montera två taklampor medans jag bytte ut sänglampa och fönsterlampa. Överkast i blått stryktes och lades på.
 
Kvar att göra är att byta ut skrivbordet mot ett slagbord, montera en vägglampa över sängen som inte syns på bilden samt byta hatthylla och spegel.
 
Taadaaaaaa - rum nummer 107 på Kungsan!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0