Men guu så tråkigt!

Ge mig sol förfan eller så kan jag gå och jobba!
 
Det här vädret gör mig TOKIG! Jag pallar inte att vara hemma - jag vill UT!!!
 
Idag tog vi en tur till landet i hopp om att vi skulle ha samma tur som sist... När killarna var uppe o bada och jag påtade i trädgården bröt helvetet loss! Regnet öste ner och vips så var åskan precis över oss. Jag tog bilen upp till poolen och hämtade hem grabbarna som satt och tog skydd i omklädningsrummet.
 
Sen blev det fika i stugan innan vi slängde in oss i bilen och drog hem. Och vet ni vad - i Uppsala sken solen!
 
Efter middagen bestämde jag mig för att jag skulle ut och cykla. Blev en överraskningstripp till Nåntuna för att hälsa på Tompa med familj. Fy fan va det var skönt att komma ut och bara va!
 
Trampade hem vid tio eller snarare gled... vägen från Nåntuna till IKEA sluttar neråt. :) Oliver och jag cyklade hem på 13 minuter! (Näe, cykla sakta är inte roligt)
 
Nu har jag städat, dammsugit, hängt tvätt och hängt här framför datorn i 3,5 timmar. Danny är ute o festar och Victor mekar moppe i Richards garage. Jag tror att jag ska joina småkillarna o sova lite.
 
God natt!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0