Bra dag

Var på jobbet tidigt då Danny lämnade Oliver på dagis. 10 minus ute så jag slöade till och tog bilen. Fullt ös och massor att göra fick tiden att bara rinna iväg.

Klockan ett drog jag iväg med Becca på lunch. Vi käkade Kina buffé men min tallrik bestod mest av sushi. Tänk vad mycket billigare det blir att äta hur mycket sushi man vill för 79:- mot sex bitar för samma pris på en sushi restaurang. Timmen sprang iväg och snart var jag tillbaka till jobbet.

Var o shoppade lite blommor, tulpaner och vide och sen gjorde jag lite fina buketter till några bord och en stor vas i lobbyn.

Vi hade vernisage på hotellet på kvällen så det blev lite kvällsjobb också. Tog en snabbis till dagis och hämtade Oliver för att sedan lämna honom hos mamma som var hemma hos Sonja och Charlie.

Så himla rolig dag och jag är så glad över mitt jobb. Det är verkligen roligt! Hjälpte även en gäst som inte mår så bra att byta rum och efter att vi var klara tittade han mig i ögonen och sa - Good Bless you. Kändes härligt.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0