Klockan springer!


Tiden går fort när man har roligt är ett uttryck som verkligen stämmer. Mina dagar är alldeles för korta. Har aldrig varit med om att tiden går så fort på en arbetsplats som nu. Herre Gud, på Maxi stod man och räknade ner hur många timmar som var kvar - nu räknar man ner hur lite timmar man har kvar: - Faaaaaaan, jag måste gå om två timmar...

Känns som ett lyxproblem!

God natt.


Skrivet av: Carro

Underbart Freddis!

Jag och Nelson vill komma och hälsa på! <3

2012-03-13 @ 21:02:34
Skrivet av: Freddis

Bara att komma o hälsa på, gäller er båda. Kaffepannan på jobbet är alltid på! (saknar dock Maxis Merrild kaffe som är det godaste som finns)



Carro! Du ska ju komma me lillputte osså så jag kan ge honom hans present. Tobleronen går förövrigt ut om en månad - hahahahah!

2012-03-14 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0