Sista dagen som 40.

Sista dagen som 40 blev ingen höjdardag att lägga på minnet. Vilken jävla skitdag!!!

Efter en nästan sömnlös natt kunde jag inte bli annat än trött och grinig. Att sen händelse efter händelse blev misslyckad gjorde mig tokig.

Vi var på kalas på Nickis mitt på dagen och som vanligt var deras kortdragare ur funktion. Är det inte dags att byta budskap, VI VILL INTE HA DITT KORT - VI VILL HA DINA KONTANTER!!!! Den har varit trasig i många månader nu och en kille ifrågasatte detta högt till tjejen i kassan. Jag kommer också göra det nästa söndag då det är dags för kalas igen om den fortfarande är trasig.

På kvällen åkte mamma och pappa med mig till IKEA för att äntligen köpa dörrar till våra garderober. Känns inte så trevligt när vi har folk hemma och de kan sitta och titta på vad jag har i garderoben. Och tror ni inte när jag kommer hem att dörrarna är alldeles för korta!!!

Och pricken över i:et blev när jag nyss skulle stoppa i mitt nya batteri som jag äntligen köpt till stegräknaren och det är typ 4 mm för tjockt, FYRA JÄVLA MILLIMETER!!!

Nu går jag och lägger mig för att vakna som en pigg och glad 41 åring - God natt!

(Dagens possitiva var i alla fall att pappa monterade dörrarna till Olivers hylla som stått paketerade i sovrummet sen långt före jul, TACK PAPPA!)



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0