Thuns

För första gången ever fick jag frågan av min stora son om vi inte kunde åka till Thuns idag?  Så efter jobbet drog jag, mamma, Victor och en kompis till Victor iväg, tre mil i kolsvarta mörkret ut till Faringe.
 
Snacka om att ha lätt o köpa byxor. Plockade med sig sex par in i provhytten och alla satt bra! Vi sållade och till slut blev det ett par Jack & Jones och ett par G star. Kanonsnygga! Lyckades även övertala honom om att köpa en ny hoodie. Det var inte det lättaste då han älskar sin svarta DC och har två stycken lika dana. Jag har sagt länge att han måste köpa något annat så att folk ser att han byter kläder. Så nu kommer han i alla fall att byta bokstäver från DC till WESC.....
 
Himla mysigt var det att umgås med grabbarna. ♥
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0