Härlig dag i backen!

 
Men shit - att det var sååååå roligt att åka slalom hade jag totalt glömt bort. Varför har jag inte åkt på alla dessa år? Och till råga på allt så råkade vi åka på precis sista dagen som Sunnersta hade öppet för i år. Ja blir det inte Kungsberget redan till helgen så blir det till att boka stuga eller våldgästa Camilla o Niklas i Funäs - nästa år ska det banne mig åkas!
 
Och vilket väder - strålande solsken o värme som gjorde att vi åkte endast i tröjor. Tack Robert som nu lärt både Victor och Oliver att åka slalom, TACK!!!
 
 
 
Hur det gick? Jo för mig gick det rätt bra - ramlade två gånger men annars höll jag mig på benen. Plogade väl mest av alla i hela backen men på slutet var jag riktigt tuff!
 
Oliver åkte några varv med Robban, först mellan hans ben sedan hållandes i hans stavar innan han till slut kände sig så säker att han skippade oss och endast åkte med sina kusiner.
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0