23:59 - Mamma jag måste bajsa....

Blev en annorlunda men väldigt skön o avslappnad nyårsafton då vårt partysällskap kastade in handduken pga av ohälsa. (men gud så fint skrivet...)
 
Vi kockade i alla fall ihop stans godaste och största räkmackor som var så stora att vi fick bryta middagen med halva mackorna kvar.
 
Sen var vi ut en stund med Oliver och skickade upp lite shippshopplykor som Oliver tjatat till sig på Teknikmagasinet. Riktigt roligt var det.
 
 
 
Sen var det dags att fixa ihop efterrätten som Oliver beställt - fruktsallad med daimgrädde. Jag hackade frukten och Oliver fixade geggan.
 
 
 
Tio minuter i tolv begav vi oss ut för att kolla på fyrverkerierna. (Vi funderade när vi kom ut varför vi gjorde så när vi har stans bästa läge att se dessa från vår balkong...) Och medans Danny korkade upp skumpan säger Oliver att han är bajsnödig!!! Va fan!!! Nöden har ingen lag och det blev nerdragna brallor i närmsta buske. Tur i oturen hade jag lite papper i fickan. Tyvärr lite för lite...Så skumpan avnjöts med bajslukt på fingret!
 
 
 
JO, ni ser rätt - förflyttade oss till Livetsord och kollade in deras fyrverkerier som alltid börjar runt 00:20. Jag lovar att vi var de enda som hade varsitt glas champagne i handen.
 
Sen när vi kom hem igen satt jag och Oliver och pysslade till nästan klockan två.
 
 
 
 
                                  Gott nytt år!
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0