Plock

Sol, uteservering, öl och massa tjejsnack - nopp!
 
Näeeeeeeee, här snackar vi Plock som i plocka - rensa - SLÄNGA!!!
 
I en familj med fyra killar där ingen städar, ingen plockar, ingen bryr sig och alla samlar på allt - där behövs det krafttag för att få lägenheten i det skick som jag vill ha den. Ordning och reda och undanplockat och rent. Slösade nästan hela dagen på att fixa här hemma. T.o.m stolen som skulle till sopen som stått i hallen i tre veckor är borta.
 
På kvällen blev det även en långis med mamma runt Skölsta för att rensa bort lite på mig själv. (Tror dock att det gjorde varken  till eller från då jag nyss vräkte i mig fattigariddare...)
   
God natt!
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0