Runkeeper

Laddade ner Runkeeper appen till min telefon för någon månad sedan och i dag använde jag den för första gången. Blev dock sjukt rädd första gången den började snacka om hur långt jag sprungit och på vilken tid. Det var dock väldigt insprerande att under hela rundan få veta hur fort man sprang och hur långt man sprungit.
 
Appen registerar hela rundan med hjälp av satellit så när man kommer hem kan man se precis vart man sprungit och hur lång sträckan var. Så nu vet jag att min lilla runda är 6,5 km.Berättade detta för mamma så vi skrattade och sa att vi skulle ha den nästa gång vi letade svamp - bara för att se hur man går kors o tvärs och kanske på samma ställe flera gånger.
 
Imorgon får kroppen vila men på fredag blir det nog en löp/gång runda igen. Målet är väl en tre - fyra gånger i veckan. Appen registerar alla rundor så man kan titta när man sprang senast, hur många gånger man sprungit, hur många mil man sprungit i veckan, månaden - ja, ni fattar... Rekommenderas verkligen!
 
Får se om jag kommer ta det lika lugnt nästa gång som jag har bestämt för att göra nu i början för att slippa få ont. Kommer vara sjukt taggad att slå mina rekord för idag,,,
 
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0