Picknick

Igår tror jag att jag upplevde en av den här sommarens bästa kvällar. Vi hade så trevlig och vilket härligt väder!Anneth hade räknat med regn och stormbyar så planen var att picknicka på vår balkong men vädergudarna var med oss och vi hamnade i syrénbersån istället.
 
Anneth och Camilla hade gjort kanongoda mackor med skagenröror, tonfiskröror, skinkröror och vette tusan allt. Sen hade vi så klart allas vår favvo bruschetta med olivtapenade. Salamin, ostar, kex, vattenmelon - just name it. När det sen kom till vinet så blev det liksom buffé då ingen av oss tycker om samma sak. Anneth körde med sitt vita, Camilla drack rött och jag körde rossé. Va fan - man kan ju inte gilla samma lika!!!
 
 

Sommaren då den är som bäst ♥
 


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0