Ge mig styrka!

Klockan ringde sex. Är så trött, huvudet spränger och ögonen kliar. Självklart är Oliver vaken också. Han bara grinar och gnäller. Hoppas bara att han inte blir sjuk nu. Har sprungit lite tunnt klädd på dagis sista dagarna. Låter förkyld och hes.

Ska i väg till Maxi. Börjar jobba klockan sju.

Ge mig styrka!!!

Skrivet av: Carro

du ska få en kram när ja kommer!

2009-04-30 @ 09:38:07
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jag fick aldrig kramen... :(

2009-04-30 @ 16:39:52
Skrivet av: Ewa

Jäkla kompisar du har!

Lovar kramar men ger ingen sen!

Du får en av mig istället, jag ger det jag lovat!

Hoppas ni har kul ikväll, här är det lungt.

Vet du? VI HAR VATTEN NU!!!!!

Är så lyclig för det.....

Kram till er alla fr oss här på landet

2009-04-30 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0