Kocken jobbar i köket!

Sitter här o hänger (uppriktigt sagt) framför datorn. Orkar inte göra någonting. Kommer att krypa ner i sängen / framför soffan så fort Oliver tar natter. (om 2 timmar)

Danny står i köket och lagar mat. Jag är inte hungrig och det kommer inte smaka något men jag äter i hopp om att bli frisk fortare. Blir pasta med ädelostsås och bacon. Vegetariska bacon till mig. Jo - sen en tid finns det faktiskt vegetariska bacon och de har precis samma smak som gris.

Gör mig frisk - jag har inte ro att vara sjuk


Skrivet av: Brudens far

man kan väl inte bli frisk på vegetarisk bacon, ta ett par järn så att baciluskarna får lite skräck.

väntar bara på vegetariska princesstårta nästa födelsedag!

krya på dig

far

2009-04-21 @ 20:44:19
URL: http://fredricamagdalenas.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Vegetarisk princess, haha! Tog precis en sup Cocillana - om de inte blir bättre lär jag sova gott i alla fall...

2009-04-21 @ 21:00:57
Skrivet av: Carro

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



hejja pappa hejja!!

2009-04-22 @ 10:08:12
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0