Nu har det fikats igen...

Vi åkte ut till Borrlövsta på eftermiddagen. Oliver fick sova middag i bilen. (var nära att jag också gjorde det) Vi var till en bonde först och kollade på jord. Vi ska köpa massor!!! Han gräver upp från sjön i närheten så det är ingen kvalitetsjord men vi ska ju bara fylla upp tomten!

Svärmor och svärfar kom med fikakorg. Vi satt vid poolen (som var tom) och myste. Kaffe och princesstårta!!! Ja, det var andra gången i dag som jag åt princesstårta... Mysigt var det. Solen sken och det var ganska vindstilla just där.

Vi var ute en två - tre timmar. Danny tänkte lägga tak till helgen. Själv så tänker jag spendera många timmar på växthus och handla blommor!

skriver mer sen - maten är klar!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0