Onsdag eftermiddag/kväll

När Oliver sov middag passade jag på att duscha, äta och läsa UNT. Skönt att få göra sådana saker i lugn och ro utan att någon springer runt och härjar och ska vara med.

På eftermiddagen kollade jag om det fanns en tvättid. Hade tur och kunde tvätta sängkläderna. Känns skönt att kunna krypa ner i en renbäddad säng i natt. Imorgon bitti ska jag tvätta en vit och en svart tvätt. Har bokat 7 - 10 men måste gå ner redan halv sju om jag ska hinna med. Vi ska åka till Catrine och Philip imorgon och kolla på deras nya hus. Tänkte vara där redan till tio och de bor i Rasbo.

Var till Gränby på kvällen och handlade. Lämnade upp mina byxor på Mq. Får hämta dem på måndag. När man är medlem kostar det bara 50:- att sy upp dem. Det tycker jag är billigt!!!

Nu ska jag ta och fixa till sängen med lakanen så man kan sova skööööööööönt!

Puss och Godnatt / Freddis


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0