The party is over!

Roger, Anette och Joel gick precis. Danny ligger och sover som vanligt.... (men ikväll höll han ut förutom sista 45 minuterna)

Sista 3 timmarna var det Singstar och vin som gällde. Thin Lizzys - Boys are back in town var en av Rogers favoriter. Jag ÄLSKAR Come as you are med Nirvana. . En underbar låt. Fast Roger var helt emot schlager skivan så var det han som nynnade på La Dolce Vita när de skulle gå hem. Roger - Erkänn att schlager skivan är bra!

Nu ska jag ta och plocka undan lite här innan jag hoppar i säng. Det står en halväten kladdkaka i kylskåpet men jag ska inte äta. Tänker slänga in den i frysen sen. Tyvärr är ju fryst kladdkaka och kaffe ganska så gott....

Puss Alla och sov gott!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0