Tidig morgon

Gick upp kvart i sex!!!

Fyra timmar senare ligger de stora pojkarna här hemma fortfarande och sover....

Jag har fixat med påskägg, städat undan från igår och suttit här vid datorn. Ögonen börjar bli väldigt, väldigt TRÖTTA!!!  Ska hoppa in i duschen nu och fixa mig. Sen blir det en promenad till Årsta hallen. Måste köpa Blöjor, välling och hö. När vi kommer hem hoppas jag på att Oliver somnar så att jag kan få sova lite också.

Klockan två ska vi vara hos svärmor. Oliver ska sova kvar en natt och så ska vi äta lite mat. Svärmor är farligt duktig på mat. Inga points i världen räcker när man är där och äter... Ska bli gott! (Carro - jag börjar med det där imorgon!!!)

Höres!

Skrivet av: Carro

de e bra!

ja e e full gång. nekade nyss ett glas rött.

är jag sjuk?

2009-04-11 @ 19:03:50
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Nej, du är DUKTIG!!!

2009-04-12 @ 08:14:46

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0