Varför filar man efter lerinpackningen???

Är jag snål eller??? Att betala 600:- för att få fotbad, fötterna filade och sen lite massage, VANSINNIGT ! Visst det var skönt och fötterna blev jättemjuka. Det jag inte förstår är lerinpackningen. Om det är så bra för fötterna borde man väl göra den efter man filat fötterna? Huden som hade fått lerinpackning (från Bulgarien?) på sig filades ju bort...

Nu ska jag ta och ställa klockan på tre och sova. Huvudet spränger och jag är allmänt sänkt. Får se hur det blir imorgon om jag orkar jobba...

Tack för presentkortet i alla fall! :)


Skrivet av: Wendela

Kom gärna in och ge oss dina favoriter på namnförslag..



Väntar ju barn och är nyfiken på vilka namn som går hem hos andra.

2009-04-23 @ 13:48:24
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ja herregud, hur tänkte dom?

lerinpackningen inköpt i bullen?

nä, de tycker ja e könstigt!

ja skiter i min pres, ringde aldrig upp =)



love KOM IMORRON!!!

2009-04-23 @ 18:15:53
Skrivet av: Freddis

Jag blir hemma imorgon. Fan va dum du var som inte ringde, KNÄPPGÖK!!! ;)

2009-04-23 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0