Vill bli frisk!!!

Min näsa orkar inte med mer snor. Det svider när jag snyter mig och snoret är fullt med blod. Hostar en hel del också. Ledig idag också så jag behöver inte förlora någon inkomst. Fast det hade ju varit skönt att va sjuk när man jobbade istället. På lediga dagar vill man ju göra något kul!!!

Oliver är också hängig. Han får va en stund på dagis för jag ska ner på stan. Fick ju presentkort på skönhetssalong förut och det kortet går ut idag. Bokade en fotvård och det ska bli riktigt skönt. Hade jag mått bra hade jag tagit en promenad dit men nu får gamla Forden köra mig.

Återkommer


Skrivet av: Hella

Gud vad skönt med fotvård. Vet inte om jag skulle våga visa mina äckliga fötter...

2009-04-23 @ 07:55:22
URL: http://queenhev.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Om man hade fina fötter så skulle man ju inte behöva gå dit... :)

2009-04-23 @ 08:14:03

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0