Sådär...

Då har jag betat av hela listan som skulle fixas idag. En receptförnyelse återstår men den tar jag imorgon. Känns skönt att "alla måsten" är avklarade.

Tog en sväng till Skopunkten och lämnade tillbaka ett par stövlar som D köpte till Oliver i tisdags. Oliver hade så stora vader så han fick inte ens ner foten i dem. Pratade med tjejerna inne på Skopunkten och de sa att många klagat över detta. De var lika trånga även om jag tog en större storlek.

Sen cyklade jag över till Plantagen och lämnade tillbaka stjärnan som jag köpte härom dagen. Den var vit men när man tände den så lös den rosa. På dagis har de också likadana en lyser vitt och en lyser rosa. Måste var två olika sorters papper i dem.

Har fixat barnförsäkringen också. Äntligen!!! Fick skäll av pappa häromdagen för att det inte var gjort. Herre Gud - ungen är ju fan 2,5 år!!!

Nu ska jag ta och sova två timmar innan jag cyklar till Maxi. Nattpasset väntar.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0