Svarta små bajskulor

Idag ringde då äntligen min doktor. Mina prover på njurarna var bra och jag hade inget problem med socker. Däremot så hade jag väldigt dåligt blodvärde. Långt under minimumgränsen. Därav min trötthet.

Dr Bakall sa att jag skulle äta leverpastej. Jag försökte med att avokado är ju också bra men han sa att leverpastejen var det bästa. Jag orkade inte gå in på mina matvanor så jag höll med.

Nya prover kommer att tas i februari samtidigt som jag kollar upp blodtrycket igen. Om blodtrycket då blivit bra med hjälp av medicinen så är det uteslutet att jag har något annat fel.

Jag inser att det blir dags att fuska lite. Ska gå och köpa en burk med järntabletter imorgon. Det värsta är att man blir så hård i magen. Ni som varit gravida vet vad jag pratar om. Så nu blir det att skita harbajs igen. Svarta små runda kulor...







Skrivet av: Carro

jag ska visa dig en vitamin som kommer få dig till helt andra höjder! köp inget innan jag visat dig. jag har ätit mina tre veckor nu och mår prima! dom innehåller järn. puss <3

2009-12-09 @ 07:47:21
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Ewa

Du kan ju låtsas att leverpastejen är från fisken!

Du måste göra allt för att stärka dina värden!

Kanske du skulle ändra matvanor? Ok kanske det räcker med att tillsätta det du behöver, var rädd om dig!

Kram Ewa

2009-12-09 @ 21:08:19
Skrivet av: Freddis

Jag lovade min mor att om hon kunde hitta lyckliga grisar - sådana som min mormor och morfar hade - då kunde jag tänka mig att äta lite kött. Men var hittar man sådana? Ekologiska grisar dödas väl på samma sätt som vanliga???

2009-12-09 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0