Vill sova

Sitter här och tycker synd om mig själv. Trött som fan och mår dåligt. Vet inte vad det är egentligen men jag känner mig så trött och hängig. Har ingen feber eller ont någonstans - inte ens huvudvärk.

Cykelturen känns hemsk och jag inser att jag måste investera i ett busskort. Jag orkar inte ta mig genom stan så här tidigt på morgonen i duggregn och totalt mörker. Visst det går men jag är helt slut när jag kommer fram.

Idag är jag en stor pessimist och vill bara krypa ner i sängen igen. Känns som jag skulle kunna sova en hel dag. Ge mig styrka!



Skrivet av: Camilla R

Har du fått något svar från doktorn? Kram

2009-12-08 @ 21:41:05
Skrivet av: Ewa

önskar man kunde ge styrka via pc:n....men jag vet det går inte. Har du sökt lite ledigt i jul?

Du behöver det!

Tänker på dig o de dina.

Hoppas du kan sova gott inat.....

Kram

Ewa

2009-12-08 @ 21:58:47
Skrivet av: Freddis

Jag är ledig 23 - 27 december. Vill dock jobba den 27:e om någon vill ge bort sitt pass.



Doktorn ringde idag och jag har väldigt dåliga blodvärden. Dags att käka järn!!!

2009-12-08 @ 22:53:15

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0