Vintrig morgonpromenad

4fc4cd59668909f219637360289a2fb5.png

 

 










När jag vaknade halv åtta imorse sov alla. Jag kände för att gå ut och gå så jag smög upp och klädde på mig ordentligt. Sen klev jag ut i ett härligt vinterland. Det snöade och blåste men det var bara helt underbart.

Jag gick upp mot mamma och sa hej till dem. Sen så skottade jag utanför deras dörr. Sen promenerade jag upp mot Vaksala kyrka och vidare genom Fänkålsgatan / Kamomillgatan för att tillslut hamna på Årstahallen. Där handlade jag mjölk, bröd, ost mm.

Hemma igen så var alla utom Victor vakna.

Jätte härlig morgon promenad som gav 7000 steg. Ska nog göra om den imorgon bitti.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0