Ännu en dag hos mor & far

Började dagen med att tvätta. Kan säga att det luktade inte gott i tvätten. Tåbire strumpor till max!!! Blev fem maskiner innan jag var klar. Det var skönt att få undan allt och då hann jag även med att tvätta Dannys och mina sängkläder och handdukarna i badrummet. Kommer bli skönt att krypa ner i en renbäddad säng. Fast täcket är nog i överflöd med tanke på värmen i sovrummet.

Efter att Oliver hade sovit middag cyklade vi till mamma. Hade först tänkt åka till Borrlövsta men ingen av oss var sugna på att sätta sig i en smällhet bil utan ac. Kevin och Victor var ju redan uppe hos dem sen förmiddagen så vi insåg att det var skönare att åka dit. Jag tog mitt premiärdopp. När det var 25 grader i poolen kunde t.o.m jag hoppa i. Vi bjöds på kvällsmat också, färskpotatis, köttfärsbiffar och lax. Laxen var det jag som åt och den smakade underbart! 

Hemma igen med Oliver i sängen så satt jag på balkongen i kvällssolen och löste sudoku. Så himla skönt att sitta och bara vara lite ensam ett tag.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0