Kalaset i lördags

Som sagt, vi har tre i familjen som fyller år 6e juni. Vi firade allihopa hemma hos Meja. Det var jätteskoj och vi bjöds på tårta, grillat och pastasallad, gott! Fick även en och annan god drink.

Här är bilder från dagen.

 

                     Meja blåser ut ljusen på tårtan!


 

Min svägerska Charlotte och mina syskonbarn Charlie & Sonja.


 

                     Brorsan lirar boll med Oliver.


 

                             Oliver och kusin Melker.


 

                          Oliver slevar i sig tårta!


 

             Robert 36 år, visar upp sina kommande miljoner.


 

                          Mitt syskonbarn Charlie!


 

                       Den mumsiga pastasalladen!


 

                                  Sonja sitter och äter.


 

                                               Meja 2 år.


 

            Oliver sitter och äter lite välling hos min mamma.


 

                                      Nöden har ingen lag.


 

                             Jag med Meja och Oliver.




                                      Kusin mys i soffan.


Tack för en jättetrevlig dag/kväll!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0