Kan inte somna!

Låg i sängen tills klockan tolv, vände och vred. Sen gick jag upp och hämtade en Sudoku tidning och satt i sängen med den i en timme. Sen kom Danny och släckte lampan och skulle sova. Då satte jag mig i soffan och gjorde klart en omgång.

Sen har jag kollat lite på bloggar, trixat lite med photoshop och nu sitter jag här och skriver. Sömnlösa nätter är det värsta som finns. Man är trött men kan ändå inte sova. Tankar om allt och inget svävar runt i huvudet. Paniken smyger sig på med vetskapen om att snart kommer Oliver eller klockan att väcka mig...

Ska nog gå och göra ett nytt försök!


Skrivet av: Ewa

Men Ica då!

Du måste SOVA!

Hörde att du jobbar idag, brukar inte du vara ledig denna vecka på helger?

Vill ochså tala om att Olli sa flera ggr igår att jag var snäll!

Känns skönt att ngn tycker det.

Hoppas att du kan sova inatt. Be ngn slå dig i huvudet med ngt hårt.

Vi höres!

2009-06-27 @ 13:57:05
Skrivet av: Freddis

Jag har faktiskt aldrig hört honom säga snäll. Du måste vara speciell! :) Jag brukar vara ledig men kände att det var läge för ett extrapass. Tog ett på onsdag också. Inatt somnar jag nog utan att någon dunkar mig i huvudet. Kram F

2009-06-27 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0