Nappar och Tårta (dagens tredje)

Efter vi hämtat Oliver på dagis drog vi till Veronica och Jocke. Veronica fyllde 36 år så vi skulle fira med henne. Det luktade ljuvligt när vi klev in i lägenheten. (Den nya fina som jag inte blev ett dugg avundsjuk på - ....eller?)

Moa och Veronica hade bakat rabarberpaj och kladdkaka. Naturligtvis måste jag ju smaka på båda! Kan säga att de smakade underbart. Tur att jag skippade middagen...

Oliver betedde sig konstigt hos dem. Han var LUGN! Det händer typ ALDRIG!!! På slutet kom han igång och gick in och hämtade Moas dockvagn med docka. Han drog vagnen fram och tillbaka - precis som man gör när ett barn ska sova. Tänk vad barn iakttar och härmar efter.

Tack Veronica för goda calorier och jag hoppas att vi ses snart igen. Lycka till med nappkastningen imorgon! (Moa ska åka till Skansen och ge sina nappar till kattungarna. För er som ej har barn kan jag meddela att det är många barn som gör så när de ska sluta med napp.)

          

                                  Det som hänger i trädet är nappar!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0