Nu åker jag till Maxi

Känns inte roligt men vad ska man göra? Jobba måste man!

Danny drog till landet med några arbetskamrater. Kevin och Oliver sover hos farmor inatt. Hon hämtar på dagis ganska precis nu skulle jag tro. Victor är påväg hem från basketlägret men han ville sova hemma. Inga större problem han är ju snart 13. Mat finns i kylen  och vill han kan han ju cykla över till mormor och äta där.

Fick precis ett extrapass av Felinda nästa vecka. Det kan vi behöva, TACK!

Vill du vara ledig i helgen? Jag kan jobba!


Skrivet av: Madelene - Malle

Är det fint väder idag, hos dig med?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-25 @ 18:31:29
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0