Nu é jag slut.

Var upp till Gränby innan jobbet för att hämta ut min migränmedicin. Tyvärr så var det 35 personer före mig i kön så jag insåg att jag skulle aldrig hinna. Hade dock tur och blev bättre under dagen. Just nu har jag inte ont alls men jag är trött som jag brukar vara efter ett långt migränanfall.

Dagen på Maxi gick ganska sakta trots att det var så mycket att göra. Vet inte om det berodde på att jag inte kände mig riktigt kry men det kändes inte så roligt att jobba idag. Blev lite besviken när jag kom och det satt väl kvar. Antar jag inte ska sätta så höga mål när inte alla är inne på samma spår. Finns inget rätt eller fel man tänker bara olika.

På lördag kommer det att vara roligt att jobba igen!

Skrivet av: Carro

jag älskar dig!

2009-06-19 @ 09:36:42
URL: http://carotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0