Regnet det bara öser ner...

Ännu en dag av regn. Vart kommer allt vatten ifrån?

Vi var ut till  Borrlövsta och hämtade hem Danny runt ett. Pappa och mamma var med för de ville se hur det såg ut efter grävskopans framfart. När vi kom hem till stan igen  släppte vi av Danny sen for vi vidare till IKEA. Pappa hade inte varit där ännu. Snacka om invasion av människor. Hela Uppsala var där!

Hemma igen fikade Danny och jag. Jag hade köpt med mig äppelpaj och vaniljsås från IKEA som vi mumsade i oss. Den lilla matbutiken som ligger utanför kassorna är verkligen rolig att shoppa i. Man kan hitta en hel del rolig saker. Pasta med älgar, Toy tuggummi, Princessbakelser mm.

Resten av dagen var ganska tråkig. Oliver var rastlös men ingen orkade gå ut med honom. Jag satt på golvet och byggde lite Duplo med honom. Tänkte tvätta men det var fler som tänkte likadant. Fick en tvättid imorgon kväll 19 - 22. Oliver har slut på byxor så det är verkligen nödvändigt. Danny börjar också få slut på kläder. Stackarn, jag har rensat i hans garderob idag. Det är väldigt tomt där nu. Jag hade blivit vansinnig om han hade slängt saker i min garderob. (men han fick faktiskt välja om jag skulle slänga eller om han skulle ha kläderna på landet hihi!)

Just nu ligger Danny och tittar på Milk, Kevin tittar på film, Victor spelar xbox med några kompisar, Oliver sover och jag sitter här och hänger. Skönt att man kan göra saker själv fast man är så många hemma.

Imorgon är det 7 - 15 som gäller. Inte alla som har förmånen att ha sommarlov - stackars mig, Kevin och Oliver!!!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0