Skolavslutning

Idag var det dags för barnens favoritdag - skolavslutningen.

Danny och jag lämnade Oliver på dagis innan vi gick till kevins avslutning. När den var avklarad gick vi upp till Victors klassrum. Marie skulle tacka för sig och önska klassen lycka till i framtiden. Sen blev det en avslutning till i aulan.

Robert och Charlotte med ungar och mamma kom också till Victors avslutning. Vad jag minns har Robban varit med på om inte alla så de flesta i alla fall. Nu lär vi väl inte få gå på någon mer...

Efter avslutningarna var det fika hemma hos oss. Klockan drog iväg och det blev ingen Mc Donald´s idag. Tror inte att det var någon som sörjde över det.

Här kommer lite bilder.

 

Jag med Victors blomma. Alla sexor fick en av förskole eleverna. Victor sa - ta blomman innan jag slänger den!


 

           Mamma, Oliver, Sonja och Charlie väntar på fika!


 

                                                      Sonja


 

             Oliver i sin fina tröja "Pussgrodor" från Me and I.


 

                        Oliver och Kevin äter kladdkaka.
  



Victor tycker bloggandet är töntigt och vill inte vara med på bild!


Tänk att snart är jag mamma till en pojke på högstadiet...



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0