Snart blir det sängen

En trött fyrtioåring (1 1/2 år kvar...) ska snart kasta in handduken och sova. Den här dagen vill jag bara glömma! Tänk att vissa dagar somnar man med ett leende på läpparna och andra, ja - då somnar man bara. Hörde en gång att man ska somna med ett leende för då vaknar man likadan. Men vem fan orkar le när man sover?

Mina barn har i alla fall haft en kanonbra dag! Oliver och Kevin sover hos farmor och farfar. Därute har de badat och busat hela eftermiddagen och kvällen. Premiär på att äta av farmors jordgubbar också direkt från landet. Victor kom hem precis när jag åkte till jobbet. Han var helt slut efter sex timmars basket i solen. Han har bara varit inne och vilat och spelat och tittat på tv. Han tyckte det var skönt att vara ensam hemma och göra som han ville.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0