Där hängde mina trosor och dinglade på styret...

Eftersom jag var hemma med sjukt barn idag så var jag ju tvungen att sysselsätta mig med något. Hade turen att tvättstugan var ledig så jag körde fem maskiner. Sprang upp och ner när Oliver sov. (Jo - jag lämnade honom själv när han sov men jag sprang mellan lägenheten och tvättstugan)

Det var i alla fall då någon gång som missödet skedde....

Mamma kom hit vid två och vi fikade. Sen gick  jag ner för att hämta sista tvätten. När jag kommer ut från tvättstugan ser jag ett par bekanta trosor dingla på ett cykelstyre!!!

Jag undrar om jag tappade dem redan tio i morse eller när??? Och vem är så snäll så man tar upp ett par trosor från marken och hänger upp???

Jag tittade åt höger - vänster, sen snabbt tog jag dem och lade i min IKEA kasse. 

Mina älsklingstrosor, hihi!

Skrivet av: Carro

haha! sånthär händer bara dig freddis <3

2009-05-20 @ 09:50:31
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jag har faktiskt aldrig sett ett cykelstyre med trosor förut... haha!

2009-05-20 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0