Trötter, kväller...

Det kändes så skönt när jag stämplade ut klockan 19 istället för 22:30. Så skönt att få komma hem och bara slappa med familjen. Ska blogga lite nu sen ska Danny och jag titta på en film. Victor har varit på basket med pappa så han sover kvar hos dem.

Var med om en rolig sak idag. När jag ätit klart sa jag till Ingela - Tänk om det endå fanns tårta här uppe. Jag är så himla sugen! Då kommer en kille från Rydells med en tårtbit. Gud va gott säger jag! Du kan få den säger han för jag tänkte endå slänga den. Jag fick den av tjejerna på Skuttis men jag vill inte ha. Gissa om jag blev glad!!! Fan läskigt! Jag delade tårtbiten med Ingela och den var så gooooood.
 
               


Princesstårta, mums!


 



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0