God natt!

Fick sällskap från Maxi ner på stan av Annchie. Var riktigt skönt att cykla hem och snacka samtidigt. Blev erbjuden av Marie att få åka bil med henne och jag var bra sugen men sen så tänkte jag att jag behöver ju cykeln i morgon bitti.

Hela kvällen bara försvann. Det var fullt ös från jag kom och till jag stängde. Tur att jag fick låna Sara sista timmen så att jag kunde fixa undan allt. Att Sara fixade kvällstidningarna var som en skänk från ovan. Kvart över tio kunde jag stämpla ut.

Nu har jag precis ätit en tallrik med havrekuddar och mjölk. Tyvärr så glömde D sin godispåse här vid datorn så nu har jag "råkat" äta ur den också.

Victor har varit bättre under kvällen men nu fick han alvedon av mig. Skulle tippa på någon grads feber. Kevin var inte lika dålig som när han kom hem så vi får väl se hur han är imorgon. Han har ju missat massor i skolan så om han orkar och är pigg är ju det bästa om han kan gå. Har kollat upp svinis åt honom och har man under 38 i feber så är det ingen fara att ta. Men det är ju en dag kvar så han hinner ju piggna på sig.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Fy fan va skönt!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0