Orken är slut...

En trött Freddis ska strax gå och lägga sig. Efter monsterpasset på 14 timmar är orken slut. Har varit en jobbig dag det ska jag inte förneka. Tänkte kasta in handduken många gånger men sen kände jag mig taskig när jag tagit åt mig passet. Men jag försökte ändå med en lite gliring då och då - jag kan gå hem... 

Vid sex fick jag ögoninflammation också. Jo, det bara kom. Nu är ögat rött och det rinner var ur det. Tänk att man ska råka ut för all konstig skit på engång. Antagligen för att imunförsvaret redan är nere. Hostan tar knäcken på mig nattetid och nu har jag laddat rejält med Cocilana. Inatt ska jag sova!!!

Jag har sovit typ 5 timmar sammanlagt de senaste tre nätterna. D är ju också dåligt och nu ligger pappa nerbäddad med samma skit. Och när han är liggandes - då är han DÅLIG!

Oliver ligger och gråter eftersom han har så ont i stjärten. D ringde till jobbet och berättade att han hade ont och jag hörde honom i bakgrunden när han sa ont och grät. Hade gått för länge med en bajsblöja som D bytte när de kom hem från dagis. Skruttgubben...

Trött



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0