Söndagen är över

Då var det dags att säga hej då till den här veckan också. Mörka kvällar och kortare dagar kommer närmare och närmare. Snart faller löven och sen kommer snön. Livet rullar på...

Eftermiddagen tillbringades, efter en underbar middagslur, hemma hos min bror i Gränby. Jag, mamma, Victor och Oliver cyklade dit efter att vi varit upp till Gränby centrum och inhandlat ett par höstkängor till Oliver.

Ungarna lekte och vi satt och prata - ja inte mamma förstås - hon är alltid med och leker!

När klockan blev runt sex och middag väntade cyklade vi hem. Oliver badade och jag satte in lite kort i hans album under tiden. Sen stekte jag svampen  som jag plockade igår och lade i fryspåsar.

Var nyss iväg och tankade bilen så att jag kan lata mig i morgon också. Så fort jag känner mig starkare ska jag dock börja cykla igen. Måste se till att få lite motion men just nu har jag ingen kraft för det. Ska lägga mig tidigt idag så jag hinner få en sju timmars sömn. Min kropp behöver det!


Skrivet av: Emmelist

Hej Snygging!!



Tycker du ska ta och vara med i min roliga tävling i min blogg! Hemlig present och den avslutas vid midnatt!! Så bara att skynda skynda :D



KRAM!!

2009-09-21 @ 16:47:41
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0