Inte på topp

Idag är jag inte på topp. Känner att huvudvärk är i antågande. En annorlunda känsla som nog bara vi som lider av migrän kan känna. Sen har jag så himla ont i foten. Fattar ingenting. Jag rörde mig knappt igår och hade inte det minsta ont. Nu kan jag knappt stödja på foten.

Har sovit dåligt i natt med då Oliver legat i min säng och hostat och andats högt hela natten. Går inte att sova bredvid någon som låter som en dammsugare när han andas. Och sen som sagt - när det blir tyst - då kan man inte sova för man tror att han inte andas.

Ska cykla iväg och lämna på dagis strax och sen handla. Tänkte försöka hinna sova en timme inannan jag beger mig till Maxi för härliga 12 - 20.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0