Klart godkänt!

Första dagen är alltid värst när man ska ändra sitt ät och rörelsebetende. Tycker dock att jag skötte mig ganska bra. Hälsosamfrukost, gröt till lunch och vegetarisk tacofärs med sallad till kvällsmat. Borde kanske stoppat i mig något mellanmål också men det fanns ingen frukt hemma. Har fått ihop 20314 steg så det är ju bra då målet är att gå minst 20000 om dagen. Tyvärr så brast det på slutet med te och sex stycken Finncrisp med Bregott. Men, men imorgon är det nya härliga tag.

Var iväg till ÖB med Oliver och Victor. Vi köpte täckpapper så att Danny kan börja måla i vardagsrummet. Orkar vi bär vi ut alla möbler i hallen och Kevins rum imorgon. Funderar dock på att ta en tripp till Borrlövsta och omfördela jorden lite nu när det är mjukt i leran. Tror vi kan lyckas ganska bra utan att köpa en massa jord. I alla fall den halvan som ligger närmast vägen. Från eken och till huset blir det till att lassa upp med massor av jord.

Nu ska jag borsta tänderna och hoppa isäng. Känner ett sug på Olivers Dumleklubbor som han handlade på ÖB. Han skulle spara dem till på lördag men smakade en idag. Skulle inte ha några problem i att äta upp allihopa just nu. Varför blir man så sugen när man inte får äta?


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0