Klippt

När vi ätit middag åkte jag och ungarna iväg till mamma och pappa. Sen drog jag och Victor upp till Gränby. Victor skulle klippa sig och köpa en rygga.

Han blev så himla snygg även om han själv inte tyckte det. Han vill ha lite längre hår men än är det mamma som får sin vilja fram.

Vi kollade efter en rygga men hittade ingen. Någon som vet var man kan hitta en "snygg" rygga som passar en trettonåring - typ Fred Perry el. liknade. Skojade och sa att han kunde köpa en Fjällräven men det var inte aktuellt. Minns med ett leende när jag och typ hela Sverige hade den blå Salomon ryggsäcken...

När vi kom tillbaka till mamma tog vi en fika innan vi åkte hem.


Skrivet av: Carro

fjällräven är ju superinne!

2010-04-22 @ 08:52:27
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Fjällräven - för oss över tjugofem kanske...

2010-04-23 @ 08:11:38

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0