Puh...

Middagen är avdukad och diskmaskinen på. Fem hungriga killar skulle utfodras och kylen var nästan tom. Blev ett hopplock av frysta köttbullar, hamburgare och potatismos. Potatismoset var faktiskt en hit. Jag köpte en påse med fryst potatismos från Findus på IKEA någon gång i vintras och nu kom det till användning. Smakade riktigt gott!

Danny är på husläkarjouren och får hjälp med sin öroninflammation. Han har även fått tid för operation av öronen nu i april så snart är min halvdöva sambo hörandes igen. Ska bli skönt att få skruva ner ljudet på tv:n. Synd bara att dessa rör ska åka ut hela tiden - tycker synd om honom som ska gå igenom denna operation år efter år. Jag vet ju själv hur ont det gör att ta hål på trumhinnan efter förra årets öronsjukdom. Jag är inte avundsjuk kan jag säga.

Nu tänkte jag sitta här en stund och slappa framför datorn medans Oliver badade men han gråter hela tiden och vill gå upp så att det är bara att börja "jobba" igen.

Idag ska ungen nattas redan vid halv åtta. Tre kvällar på raken har jag legat med honom från åtta till tio - halv elva utan att få honom att somna. Då jävlar är man inte glad...

Återkommer!

Skrivet av: Ewa

Kastade nyss lite John Blund grus i Olivers ögon....få se om det hjälper?

Själv så har jag njutit på em att få en bedövning hos tandläkaren och fått en tand uppbyggd igen efter att ha tappat massa lagningar i den.

Först nu så har bedövningen släppt.

Haft ett trevligt samtal med FK nu på em........ dom é fan inte kloka!

Hoppas ni får en skön natt och att alla somnar inom rimlig tid.

Älskar er KRAM

2010-04-13 @ 19:55:21
Skrivet av: Freddis

Hoppas att det löser sig med FK och att du också kan somna skönt inatt. :)

2010-04-13 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0