Rensat!




När jag kom hem från jobbet och maten var avklarad satte jag igång med operation rensning. Målet för min slängmani var idag Victors rum.

Tre Ica kassar med skit fick jag ihop. Imorgon ska jag sätta tänderna i hans ena garderob där det förvaras grejor som legat orörda sen vi flyttade in för snart fyra år sedan. Mycket som ska packas ner i lådor och ställas i förrådet för att invänta en återanvändning när hans egna barn börjar komma.

Känns skönt när man får lite ordning och reda. Tyvärr så har Danny gått och blivit sjuk så vår renovering av datarummet ligger på is i några dagar. Sen när tapetsering, målning och golvläggning är klart ska det bli så roligt att inreda och göra fint.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0