Nattpass på Maxi.

Usch ikväll är det stänging som gäller. Har inte lyckats byta bort det med någon så det är bara att knipa ihop och jobba. Jag kan inte förstå varför man ska handla mat klockan tio på kvällen?

JAG HATAR ATT JOBBA STÄNGING!!!

Ok om jag varit ung (yngre - hehe) och inte haft barn och sambo. Perfekt! Livet som jag levde då - när jag var nitton - tjugo. Party party. Helt ok att jobba stängning sen festa och sova hela dagen - men nu?

Näe - jag vill ha det som när jag var liten. 8 - 18 varje vardag - Lördagar 8 - 14 och Söndagar STÄNGT! Vilket parti ska man rösta på då?

Nog om detta nu ska jag käka frulle. Sen blir det att städa lite, vika tvätt och hänga upp ny, sy upp mina nya gardiner till köket och ta en långpromenad. Funderar även på att gå upp till Gränby och förtidsrösta så är det klart.
 
Ska även hinna med en liten tupplur på 1 - 2 timmar då jag inte sov många timmar inatt.

Ha en bra dag i solen mellan allt regnande!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0