Måndag kväll

Gjorde pannkaka till middag - ingen viktväktar middag men väl en favorit middag för ungarna. Gott var det även om det var hemskt att göra dem. Just då mådde jag så himla illa. Det har gått över nu, kvar är bara min huvudvärk. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll för jag tror att det är sömn jag behöver.

Har suttit på facebook och fixat en grupp åt min gamla klass. Hade sexton av tjugotre på min vänlista - inte illa. Nu ska jag bara försöka få tag på de resterande samt övertala Olof att han måste skaffa facebook.

Oliver sitter med sina Woodykläder och leker med sitt Toys story lego. Kevin leker med så gott det går samtidigt som han kollar på tv. Vad Victor sysslar med behöver jag väl inte ens skriva.

Danny är ute på hemligt uppdrag så vi är solo ikväll.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0