Plötsligt

... känns allt lite bättre. Jag har betat av min långa lista av måsten. Kan säga att den var inte kort. Den har hängt över mig länge och blivit längre och längre.

MAN SKA INTE SKJUTA UPP TILL MORGONDAGEN DET MAN KAN GÖRA IDAG!

Nu har jag i alla fall kapat listan nästan till noll. Bilprovningen är ombokad, tandläkartiden ombokad, mail om Victors cykel till Folksam är skickad, telefonlistan till dagis som Danny fixade åt mig är kontrollerad, osv...

Kvar tills morgondagen ligger högen med räkningar. Fixar dem innan jag drar till jobbet.

Har även tvättat i kväll. Gick inte som jag tänkt mig då den ena maskinen var trasig - Grr. Men all svart tvätt är ren och nu väntar jag bara på att Victors vinterjacka ska tumlas klart.

Att jag tagit två extrapass denna vecka och förlängt lördagspasset med antal timmar känns drygt men ett måste. Snart så slipper jag förhoppningsvis allt vad extrapass heter. Nästa onsdag är jag ledig och då ska jag inte ta något extrapass - bara vara hemma, ligga på soffan och njuta.

Ähe? Precis - någon soffliggare blir jag aldrig - för mycket spring i benen!

Nu ska jag vika tvätt och sen sussa - God natt!






Skrivet av: Ewa

Sov Gott Ica!

Kram

2011-01-25 @ 22:13:23
Skrivet av: Ewa

Men du....besikta INTE bilen förrän den varit på service!!!!!

Vi hjälps åt med kostnaden har jag sagt!!!

2011-01-25 @ 22:14:27
Skrivet av: Freddis

:)

2011-01-26 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0