REA PÅ MQ!

Finns det någon bättre rea? MQ:s rea har alltid kläder som håller måttet. Kläder som man kan använda i många år till. Inget som är omodernt om en månad.

Med tusen kronor på tillgodokontot intog jag butiken på Gränby centrum. Väskan som jag köpte förra veckan och lämnade tillbaka hamnade nu i min hand igen. Att från början ha kostat 1500:- till att förra veckan kosta 999:- och nu var nere på 500:- gjorde att jag bestämde mig - JAG SKULLE HA DEN!!!

Sen hittade jag lite bastoppar och två scarves - summa 1029:- = jag betalade 29:-

Tog ett litet varv på VILA och det kostade. Ett par byxor senare, två linnen och 2 toppar - minus 864:-

Men det var jag värd. Så nu kom jag hem med en hel drös nya kläder för bara 900:- Känns kanon!


Skrivet av: Carina

Åh jag gillade sjalen med hjärta på...var den också på rea?

2011-01-06 @ 19:02:30
URL: http://carinaahlstrom.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Sjalen var av märket STOCKH LM inne på MQ. Hade kostat 299:- men nu 150:- Instämmer, jättefin!

2011-01-06 @ 23:39:05

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0