Söndag kväll...

...eller nästan natt.

Ni ser - att sova är inte mitt starka ämne. Jag hinner aldrig gå och lägga mig. Skulle behöva några timmar till på dygnet. Varför går klockan så himla snabbt när man sitter framför datorn?

Jag skulle ta ett bad när Oliver somnade - vilket nu är en och en halv timme sen. Man är så himla trött men sen när Oliver somnar blir man pigg. Konstigt.

Idag har jag haft en bra dag på jobbet. Känns som jag gjort nästan allt som jag ska göra imorgon. Och imorgon borde det väl vara ganska så folktomt. Eller har folk hur mycket pengar som helst? Jo men nu ska det ju handlas till trettondagsafton på onsdag. Är det någon som firar den? Är dock glad att den finns för då kommer trettondagen på torsdag och man får dubbel lön - Tack, tack!

Oliver var hos mormor och morfar hela dagen och där var det fullt upp. Snöskottning i flera timmar som avslutades med fika inne. Sen har mormor och Oliver suttit vid datorn och ungen scrollar ju snabbare än mig!

Victor drog till Lofsdalen med Robban och familj. Kul att han får komma iväg och åka lite slalom. Skulle vara riktigt roligt faktiskt att göra det igen. Provade ju för några år sen i Björklinge backen med Charlottes skidor. Tre nummer för små pjäxor men vad gjorde det. Kul som fan var det och efter att ha insett att man bara hann med tre svängar blev det störtlopp istället. Annars har jag inte åkt i någon riktig backe sen jag var sexton.

Näe - nu duschen. Håret behöver tvättas eftersom det kliar som fan! (jag vet, onödig information)

Natti, natti!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0