Sjuk Oliver

När jag kom hem från jobbet igår så började kvällen med att jag fick en del av en slemspya i handen. Oliver var så hostig pga allt snor som rann ner i halsen. När jag sen sprutade in näsdroppar så blev reaktionen en spya. Jag var snabb och fick fram handen som dock snabbt svämmade över. Fick ropa på Victor som fick komma och ta Oliver till duschen medans jag torkade kräk.

Har varit en jobbig natt och nu ligger hjärtat framför tv:n. Han har hög feber och hostar. Tog en Alvedon vid halv sex så jag hoppas att vi snart kan somna om. Tur nog är jag ledig idag men jag hade planerat för annat än att vara inne med ett sjukt barn. Ja, ja det blir aldrig som man tänkt sig.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0