Stressen börjar komma.

Det närmar sig den 19:e med stormsteg. Jag som sen flera månader tillbaka har haft allt som ska göras innan festen uppskrivet på en whiteboard tavla har fortfarande inte strykigt något. Allt som ska fixas är kvar förutom inköp av servetter som jag köpte på Chilli idag. Alltid en början...

I helgen blir det till att fixa musiken, sånghäftena (jo, det ska sjungas) planera inköp av maten samt planera för lite pinsamma underhållningsaktiviteter.

Undrar om man ska vara elak också och göra en tokcrazy bordsplacering. Själv är jag inte så mycket för det där med bordsplacering men det brukar faktiskt bli ganska skoj när man tagit sig några glas.

Sen ska jag öva på mitt tal till mina nära och kära. Kommer bli ett kort ett med - Hej och välkomna kul att ni kunde komma....






Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0