Härlig dag!

Jag har varit ledig idag och njutit av det underbara sommarvädret. Tänk vad glad man blir när solen skiner!

Jag, Danny och Oliver tog en tripp till  diverse affärer och avverkade då IKEA, Stadium, Rusta, Jula och Jysk. Från IKEA fick jag med mig hem ett parasoll som ska sitta på balkongräcket, tre ljusblåa blomkrukor och en rislampa som är till för utebruk och går på solceller. (Just nu lyser den så fint på min balkong)

Var upp till mamma en sväng på eftermiddagen och lämnade Oliver eftersom Danny skulle till kotknackaren och jag skulle åka till Maxi för ett litet tretimmars möte.

Mötet gick väl bra och vi var klara på under två timmar. Hemma igen cyklade jag över till mamma och hämtade Oliver. Vi tog en sväng förbi Camilla och hämtade med oss Victor och sen åkte vi till scouterna och hämtade Kevin.

Nu ligger alla killar i sina sängar och jag sitter och goffar i mig filmjölk med jordgubbssmak och cornflakes. Det smakar verkligen sommar.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0